למה ביקורת בונה זה אחד הדברים הטובים שיכולים לקרות לך

חללי עבודה לתקופות ביניים

אז, כולנו היינו שם, לקחנו על עצמנו משימה ועשינו את כל המאמצים לעשות את המשימה בצורה הכי טובה שאפשר. ברגע שסיימנו, יש תחושה של גאווה עצמית נכון?

אנחנו הולכים ושואלים את הקולגות והחברים שלנו את דעתם. הם יכולים לראות עד כמה אנחנו גאים "ביצירה" שלנו אז כדי לא לפגוע בנו הם אומרים לנו "אחלה עבודה" עם חצי חיוך… העניין הוא, שאנשים לא באמת אוהבים לתת ביקורת לאנשים שהשקיעו הרבה זמן ומאמץ בעבודה שלהם, זה הסיבה שאישתך שואלת אותך "איך אני נראית" אחרי שהיא התלבשה, התאפרה וסידרה את השיער אתה תמיד תגיד "מדהים!!!"

ואז מגיע רגע האמת, מגיע מישהו שאיכפת לו מהעבודה שלך ומאמין בך ואומר לך ישר בפרצוף "אני אוהב את מה שניסית לעשות פה, אבל אתה מסוגל להרבה יותר…"

האמת, הם הבן הזה הוא מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו, הביקורת הזו היא הדבר הכי טוב שאתם יכולים לבקש. זה יהיה כואב בהתחלה ותיהיה הרגשה של אכזבה, אבל אני מבטיח לכם שאם אתם פתוחים לביקורת בונה ושומרים על גישה חיובית, אתם תהפכו להיות יותר טובים בעבודה שלכם, תיהיו חזקים יותר מנטלית, יצירתיים בצורה שאתם עובדים וכמובן אנשים טובים יותר.

אני מציע לכם לשמור את הבן אדם שנותן לכם ביקורת בונה קרוב קרוב ולהתייעץ איתו לעיתים קרובות שאתם עובדים על פרוייקט חדש.

בגישה כזו, אני מבטיח לכם שבפרוייקט הבא  אתם באמת תתגאו בעצמכם.

ספרו לי על ביקורת בונה שעזרה לכם להשתפר בצורה משמעותית בקריירה שלכם ואפילו בחיים בכלל.

אם זה עזר לכם בבקשה שתפו עם חברים נוספים.

עובדים מהבית?

כנסו לאתר שלנו ונמצא לכם את מקום העבודה שמתאים בדיוק לצרכים שלכם!

אתר הגדול בישראל למציאת מקומות עבודה לטווחי ביניים לחצו כאן!

להשאיר תגובה

