איך כתיבת מטרות יומיות ישפר לכם את הביטחון העצמי?

 

Working-from-home_color

איך כתיבת מטרות יומיות ישפר לכם את הביטחון העצמי?!

בתור אנשי עסקים אנחנו יכולים למצוא את עצמנו בעומסים גדולים. אנחנו צריכים להספיק לעשות המון דברים ביום וכל יום חשוב.

לפעמים אני מוצא את עצמי עובד שעות משוגעות ובסוף היום אני אפילו לא זוכר את כל הדברים שעשיתי, והאמת, זה פוגע לי ישירות בביטחון העצמי. כי במצב כזה אני עובד הרבה ולא מרגיש שאני מספיק הרבה.

אז מה אפשר לעשות?

אני מאמין שהפיתרון הטוב ביותר זה כתיבת מטרות יומיות. 

כשאנחנו כותבים מטרות יומיות אנחנו יכולים לסדר אותם לפי עדיפויות וכך להיות בטוחים שאנחנו עובדים על הדברים החשובים קודם.

ברגע שיש לנו מטרות יומיות, אנחנו הרבה פחות פתוחים להסחות דעת וניצול הזמן הרבה יותר אפקטיבי.

ולסיום, התחושה בסוף היום אחרי שהספקת ועשית את המטרות היומיות שלך מספקת ביותר. אתם תספיקו יותר בפחות זמן ותרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם וביטחון העצמי עולה…

אני מאוד ממליץ לנסות את העניין.

אשמח לשמוע חוויות ותגובות.

 

להשאיר תגובה

